5.6.13

Το "τεφτέρι" της τρόικας με τις 147 εκκρεμότητες του Ιουνίου

Tο «τεφτέρι» των τεχνικών κλιμακίων της τρόικας που ξεκινούν από σήμερα τον νέο έλεγχο στην Αθήνα περιλαμβάνει 147 τουλάχιστο  εκκρεμότητες:  παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν έως το τέλος Ιουνίου αλλά και ποσοτικοί στόχοι που πρέπει να τηρηθούν.

Περιλαμβάνονται στα κείμενα του αναθεωρημένου μνημονίου που προσφάτως μεταφράστηκαν και στα ελληνικά και καταγράφουν έναν πληθωρισμό μέτρων που έχουν «μαζευτεί» για το δίμηνο Μάιος - Ιούνιος. «Τα πιο πολλά μέτρα είναι ΄κληρονομιά΄ καθυστερήσεων από το παρελθόν, ακόμη και από το 2012» αναφέρει αρμόδια πηγή, περιγράφοντας μία δυστοκία φορέων να επιταχύνουν το έργο αλλά και  έναν αγώνα με το χρόνο τις προηγούμενες εβδομάδες για να είναι όσο το δυνατό περισσότερα έτοιμα ή σε τελικό στάδιο.

«Τρέχουμε πάλι την τελευταία στιγμή» αναφέρει. Η «εξέταση» ξεκινά από σήμερα αλλά θεωρείται κρίσιμο το ραντεβού που, όπως αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ,  έχει οριστεί για την προσεχή Δευτέρα μεταξύ του επιτελείου του υπουργού Γ. Στουρνάρα και των αρχηγών της τρόικας. Η «ικανοποίηση» για την πρόοδο έχει ειδική σημασία, προσθέτει καθώς συνδέεται και με το ζήτημα μείωσης του ΦΠΑ στην εστίαση.

Άλλες πηγές εξηγούν πάντως ότι «θα υπάρχει κάποια ελαστικότητα, είναι φανερό ότι δεν μπορούν να γίνουν όλα, θέλουμε όμως να είμαστε εντάξει στα βασικά». Φωτογραφίζει ως σημείο - κλειδί το έλλειμμα, τις τράπεζες, τις αποκρατικοποιήσεις και τον φοροεισπρακτικό μηχανισμό. Επίσης ειδική έμφαση θα δοθεί στο νομοσχέδιο ρύθμισης δανείων (κατατέθηκε), στην έκθεση της ΡΑΕ και –κυρίως– στον μηχανισμό κατά της διαφθοράς, δηλαδή στα 3 προαπαιτούμενα για τη δόση των 3,3 δισ. ευρώ.

Με βάση το αναθεωρημένο μνημόνιο έως το τέλος Ιουνίου η Ελλάδα πρέπει να φέρει σε πέρας ένα «βαρύ» πρόγραμμα παρεμβάσεων πολλές εκ των οποίων έχουν παραταθεί χρονικά από το 2012 ή και από πιο... πριν:

1. Θέσπιση νέου Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών και απλοποίηση της νομοθεσίας φορολογίας  εισοδήματος.

2. Ολοκλήρωση της εξυγίανσης όλων των μη επαρκώς κεφαλαιοποιημένων και αφερέγγυων μη συστημικών τραπεζών.

3. Κατώτατο όριο στο τροποποιημένο πρωτογενές χρηματικό διαθέσιμο της γενικής κυβέρνησης 1,2 δισ. ευρώ.

4. Οροφή στις πρωτογενείς δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού 26 δισ. ευρώ.

5. Οροφή στο συνολικό κρατικό χρέος της κεντρικής κυβέρνησης στα 347 δισ. ευρώ.

6. Μηδενικές νέες εγγυήσεις παραχωρούμενες από την κεντρική Κυβέρνηση.

7. Οροφή 3 δισ. ευρώ στη συσσώρευση νέων ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων.

8. Κατώτατο όριο εσόδων από αποκρατικοποιήσεις 1,1 δισ. ευρώ.

9. Μεταφορές σε  Καθεστώς Κινητικότητας 12.500 ατόμων.

10. Ολοκλήρωση  σχεδίων στελέχωσης για 450.000 υπαλλήλους (σωρευτικά) έως τον Ιούνιο 2013.

11. Μεταβίβαση 500  εμπορικά βιώσιμων ακινήτων στο ΤΑΙΠΕΔ (1.000 έως το τέλος του 2013).

12. Εκθεση προόδου για μεταβίβαση όλων των εκτός  ΤΑΙΠΕΔ ακινήτων  υπό τη διαχείριση της ΕΤΑΔ.

13. Μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2013 οι τράπεζες θα ολοκληρώσουν ένα νέο γύρο ασκήσεων διαχείρισης υποχρεώσεων σε σχέση με τα εναπομείναντα μέσα χαμηλής εξόφλησης.

14. Η Τράπεζα της Ελλάδος θα εφαρμόσει τα κατάλληλα μέτρα στις μη συστημικές τράπεζες οι οποίες δεν πληρούν τις κεφαλαιακές απαιτήσεις που έθεσε ο επόπτης, ή νωρίτερα εφόσον υπάρχουν ενδείξεις ότι η τράπεζα δεν θα είναι σε θέση να συγκεντρώσει τα απαραίτητα κεφάλαια.

15. Η ΤτΕ σε συνεργασία με το ΤΧΣ, θα αξιολογήσει τις εναλλακτικές που στοχεύουν στη μείωση του κόστους των φορολογούμενων, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας αγοράς και ανάληψης υποχρέωσης (Purchase and Assumption) με οποιαδήποτε από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, ενώ θα εγγυηθεί για την ασφάλεια των καταθετών.

16. Τροποποιήσεις στους υπάρχοντες ειδικούς νόμους ρευστοποίησης, μετά από διαβούλευση με την ΕΕ/EKT/ΔΝΤ.

17. Πλαίσιο αναφοράς της προόδου με τριμηνιαίες επικαιροποιήσεις ξεκινώντας από τον Ιούνιο του 2013.

18. Πλαίσιο για να βοηθήσει τους οφειλέτες σε δυσχέρεια. Θα τεθεί σε ισχύ μόλις τεθούν σε εφαρμογή οι απαραίτητοι κανονισμοί για την εφαρμογή του (το αργότερο μέχρι το τέλος Αυγούστου 2013).

19. Θα περάσει νομοθεσία μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2013 για την εισαγωγή ενός νέου «Προγράμματος Διευκόλυνσης» και η Τράπεζα της Ελλάδος θα αξιολογήσει την εφαρμογή του σε έξι μήνες.

20. Θα αναθεωρήσει το Νόμο 3869/2010 μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2013 ώστε να είναι συνεπές με το πλαίσιο της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.

21. Το ΤΧΣ θα τροποποιήσει τους εσωτερικούς του κανονισμούς ώστε να εξορθολογίσει τον καταμερισμό των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων μεταξύ του Γενικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής.

22. Το ΤΧΣ θα δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα του το πλαίσιο της σχέσης του με κάθε τράπεζα, μόλις γίνει γνωστό το ποσό της ενίσχυσης,  με την ολοκλήρωση της περιόδου αύξησης κεφαλαίου.

23. Μέτρα για τη σταδιακή κατάργηση των ρυθμιζόμενων τιμών ηλεκτρικής ενέργειας για όλους εκτός από τους ευάλωτους πελάτες έως τον Ιούνιο του 2013.

24. Λεπτομερές σχέδιο δράσης με συγκεκριμένα βήματα χρονικά δεσμευτικά και μια ημερομηνία για την ουσιαστική ολοκλήρωση της, για τη μετάβαση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στο Μοντέλο Στόχου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το σχέδιο υιοθετείται τον Ιούνιο 2013, αφού ενσωματώσει τυχόν σχόλια από την ΕΕ.

25. Πρόταση για το μηχανισμό λήψης αποφάσεων για την ετήσια επικαιροποίηση των θεσμοθετημένων επιπέδων των κατώτατων μισθών που θα επικρατήσουν μετά το τέλος του Προγράμματος, όταν λήξει το ισχύον πάγωμα.

26. Αναθεώρηση στις κυρώσεις για τις παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας.

27. Μελέτη για τη δομή του Εργατικού Κώδικα.

28. Σχέδιο Δράσης για ανέργους.

29. Η Κυβέρνηση θα παρουσιάσει εγγράφως τις θέσεις της για την κοινωνική προστασία.

30. Νομοσχέδιο για να ευθυγραμμίσει το νομικό πλαίσιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς με τα ανάλογα διεθνή πρότυπα. Θα εκκινήσει την εφαρμογή των σχετικών δράσεων που εμπεριέχονται στο σχέδιο δράσης.

31. Εγκύκλιος για την εισαγωγή του σύγχρονου κώδικα δεοντολογίας για την προστασία πληροφοριοδοτών οι οποίοι αναφέρουν διαφθορά.

32. Διορισμός του εθνικού συντονιστή για την καταπολέμηση της διαφθοράς, της επιτροπής συντονισμού και τον πρόεδρό της, και της συμβουλευτικής επιτροπής, και δεύτερον τα οκτώ άτομα προσωπικό που προβλέπονται από το νόμο.

33. Λειτουργική η τυπική διαδικασία για την αναθεώρηση των αντικειμενικών αξιών.

34. Συγχώνευση ΔΟΥ  αφήνοντας περίπου 140 γραφεία σε λειτουργία (120 τον Σεπτέμβριο 2013).

35. Λήψη όλων των κατάλληλων μέτρων προκειμένου να ολοκληρωθεί η πιστοποίηση 2000 φορολογικών ελεγκτών.

36. Εξασφάλιση επαρκούς αριθμού εποπτών στα Κέντρα Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου και Αυτοαπασχολουμένων Υψηλού Εισοδήματος.

37. Δια νόμου δυνατή η δίωξη για σημαντική φοροδιαφυγή, ανεξαρτήτως του εάν ο φορολογούμενος κατέβαλε τον εκτιμώμενο φόρο σε περιπτώσεις διακανονισμού.

38. Τα Υπουργεία και οι Κρατικές Επιχειρήσεις (ΔΕΚΟ) που έχουν δημοσιονομική σχέση με τους φορολογούμενους και τους δικαιούχους χρησιμοποιούν τον αριθμό του φορολογικού τους μητρώου για τις οικονομικές συναλλαγές μαζί τους.

39. Σχέδιο για την παροχή ενός υποχρεωτικού προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης για το προσωπικό διαχείρισης των οφειλών.

40. Επανεξέταση της πολιτικής και των διαδικασιών για την διαγραφή φορολογικών οφειλών.

41. Αντικατάσταση πληρωμών με μετρητά και επιταγές στις εφορίες με τραπεζικά εμβάσματα.

42. Ειδική ομάδα εργασίας θα εξετάσει το απόθεμα ληξιπρόθεσμων οφειλών μεταξύ των τεσσάρων μεγαλύτερων Ταμείων Κοινωνικής Ασφάλισης.

43. Αναθεωρημένο καθεστώς προσαυξήσεων για την καθυστερημένη πληρωμή των εισφορών.

44. Ο ΓΓ Εσόδων αντικαθιστά διευθυντές που δεν επιτυγχάνουν τους στόχους απόδοσης.

45. Χρήση μιας σειράς λειτουργιών του ELENXIS (προφίλ του φορολογούμενου) σε όλες τις εφορίες που εκτελούν ελέγχους και πλήρη χρήση σε ορισμένες βασικές υπηρεσίες (ΜΜΦ, ΦΜΠ-ΑΥΕ).

46. Το νέο σύστημα TAXIS θα λειτουργήσει σε 50 εφορίες που καλύπτουν το 70% των εσόδων.

47. Σχέδιο δράσης και ένα χρονοδιάγραμμα για την πρόοδο των μεταρρυθμίσεων στη Διαχείριση των Δημοσίων Οικονομικών, με σκοπό την απλούστευση των διαδικασιών πληρωμής.

48. Αύξηση των ανωτάτων ορίων για υποχρεωτικούς προελέγχους στους  φορείς του δημοσίου.

49. Τα μητρώα δεσμεύσεων να είναι σε λειτουργία στο 80 τοις εκατό των φορέων της γενικής κυβέρνησης.

50. Τα 41 Ταμεία Κοινωνικής Ασφάλισης αναφέρουν στην ηλεκτρονική πύλη.

51. Υπουργική απόφαση θα διασφαλίσει ότι οποιαδήποτε αλλαγή στα σχέδια που αποφασίστηκαν από τις περιφερειακές αρχές έχουν καταγραφεί έγκαιρα στη βάση δεδομένων με πλήρες σύστημα παρακολούθησης για την υλοποίηση του ΠΔΕ.

52. Δια  νόμου διαδικασίες για τον εντοπισμό ανώτερων οικονομικών στελεχών με προσόντα για τις θέσεις των προϊσταμένων οικονομικών υπηρεσιών.

53. Διασφάλιση διοικητικής ικανότητας ώστε η εκκαθάριση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων να γίνει αποτελεσματική με στελέχωση των διάφορων μονάδων.

54. Προσδιόριση πεδίων εισαγωγής μηχανισμών παρακολούθησης δαπανών σε πραγματικό χρόνο.

55. Επανεξέταση της λειτουργίας του προσφάτως αναθεωρηθέντος νόμου περί αποκρατικοποιήσεων, μέσω συγκεκριμένων Ποιοτικών Κριτηρίων Επίδοσης που θα επιβληθούν τη στιγμή που το σχέδιο αποκρατικοποιήσεων εκτροχιαστεί.

56. Έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης που θα παρέχει κατευθυντήριες γραμμές για την αξιολόγηση από το Παρατηρητήριο των προϋπολογισμών της τοπικής αυτοδιοίκησης.

57. Διαδικασία αναθεώρησης των προϋπολογισμών της τοπικής αυτοδιοίκησης από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

58. Αύξηση διαφάνειας και λογοδοσίας προς το κοινό / Κοινοβούλιο, μέσω, πχ έκδοσης εκθέσεων για την κατάσταση σχετικά με την εφαρμογή των θεσμοθετημένων δημοσιονομικών μέτρων, της δημοσίευσης αριθμού προσλήψεων κλπ.

59. Δια νόμου δημιουργία Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων.

60. Τροποποίηση στο νόμο περί ανάκτησης των παράνομων κρατικών ενισχύσεων με σκοπό να αποκλείσει σαφώς κάθε πιθανότητα ανάκτησης σε δόσεις.

61. Λεπτομερή σχέδια προσλήψεων για το 2013 σε διαβούλευση με ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ.

62. Στρατηγική για τους ανθρώπινους πόρους.

63. Θα αξιολογήσουν την εντολή, τους ρόλους και τις ευθύνες όλων των ανώτερων διοικητικών στελεχών, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικά διορισμένων και των ανώτερων στελεχών του δημοσίου.

64. Δημοσίευση στοιχείων για προκηρύξεις προμήθειες, υπηρεσίες και έργα  στο AGORA portal ξεκινώντας με συμβάσεις άνω των 30.000 ευρώ.

65. Λίστα προμηθειών και υπηρεσιών, όπου οι απαιτήσεις των πολλαπλών αναθετουσών αρχών μπορούν να ανάγονται σε έναν περιορισμένο αριθμό εναλλακτικών.

66. Νομοθεσία που να επιβάλει την αγορά των προσδιορισθέντων ομοιογενών προμηθειών και υπηρεσιών, μέσω του Κεντρικού Φορέα. Ενταξη και  στις αγορές του στρατού.

67. Εντολή στις σχετικές υπηρεσίες να προμηθεύονται μέσω των συμβάσεων-πλαίσιο που έχουν υποβληθεί στις υπηρεσίες της Επιτροπής (Ιούνιος 2013).

68. Σχέδιο για την ανάπτυξη της πλατφόρμας ηλεκτρονικών προμηθειών μέχρι τον Μάιο του 2013.

69. Κατά την ανάπτυξη της πλατφόρμας ηλεκτρονικών συμβάσεων (e-procurement), δεσμεύεται να τρέξει συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών για την κεντρική κυβέρνηση, σε πιλοτική βάση, μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών προμηθειών.

70. Εξασφάλιση ότι όλες οι εισφορές κοινωνικής ασφάλισης προς το ΕΤΕΑ θα διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά.

71. Έκθεση για τις δραστηριότητες της Επιτροπής Υγείας, που στοχεύει στην παρακολούθηση και την αναθεώρηση του καθεστώτος αναπηρίας και στην εξασφάλιση ότι οι συντάξεις αναπηρίας αντιστοιχούν σε ποσοστό όχι μεγαλύτερο του 10% του συνολικού αριθμού των συντάξεων.

72. Αναθεώρηση προς τα κάτω στις τιμές των φαρμάκων. Δημοσίευση λίστας τιμών.

73. Αναθεώρηση στα περιθώρια κέρδους φαρμακείων προς τα κάτω στο 15%.

74. Επικαιροποίηση στην θετική λίστα των καλυπτόμενων φαρμάκων και τη λίστα των ΜΗΣΥΦΑ.

75. Πλήρης κάλυψη της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από γιατρούς, μονάδες εξωνοσοκομειακής περίθαλψης, και παρόχους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ και σε όλες τις μονάδες του ΕΣΥ.

76. Τα φαρμακεία θα καταχωρούν ηλεκτρονικά τις όποιες εναπομείνασες χειρόγραφες συνταγές γιατρών, μέσα στην εφαρμογή ηλεκτρονικής συνταγογράφησης που αναπτύχθηκε από την ΗΔΙΚΑ.

77. Εφαρμογή των κατευθυντηρίων γραμμών συνταγογράφησης μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης ξεκινώντας με τουλάχιστο 5 θεραπευτικές ομάδες έως Ιούνιο 2013.

78. Δημιουργία  συνθηκών δυναμικού ανταγωνισμού στην αγορά των γενόσημων φαρμάκων.

79. Ετήσια έκθεση που συγκρίνει τις επιδόσεις των νοσοκομείων με βάση ένα καθορισμένο σύνολο δεικτών συγκριτικής αξιολόγησης.

80. Έκθεση σχετικά με τους ανθρώπινους πόρους για το σύνολο του τομέα της υγείας. Εργαλείο για τον προγραμματισμό διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

81. Ορίζονται εσωτερικοί ελεγκτές σε όλα τα νοσοκομεία και όλα τα νοσοκομεία υιοθετούν μητρώα δεσμεύσεων.

82. Τακτική ετήσια  δημοσίευση ισολογισμών όλων των νοσοκομείων.

83. Έγκαιρη τιμολόγηση του πλήρους κόστους της θεραπείας (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μισθοδοσίας προσωπικού) –δηλ. το αργότερο 2 μήνες προς άλλες χώρες της ΕΕ.

84. Επιβολή  της συλλογής της συμμετοχής των ασθενών και της εφαρμογής μηχανισμών για την καταπολέμηση της διαφθοράς και την εξάλειψη άτυπων πληρωμών στα νοσοκομεία.

85. Η ΕΛΣΤΑΤ αρχίζει να παρέχει στοιχεία δαπανών, σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων της Eurostat.

86. Η κυβέρνηση αρχίζει να αναπτύσσει ένα σύστημα ηλεκτρονικών ιατρικών αρχείων ασθενών (Μάιος 2013).

87. Σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του συστήματος εκπαίδευσης. Έκθεση  για την πρόοδο της εφαρμογής του.

88. Μέτρα για να περιορίσει κατά 50% το κόστος έναρξης επιχείρησης.

89. Προεδρικά διατάγματα  για την απόκτηση άδειας για τους ηλεκτρολόγους,  και τις προϋποθέσεις για τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) για ολοκληρωμένη ηλεκτρονική εφαρμογή μεταξύ των φορέων αδειοδότησης.

90. Υπουργική Απόφαση για την περιβαλλοντολογική αδειοδότηση.

91. Χρονοδιάγραμμα για την «Αξιολόγηση των Περιβαλλοντολογικών Επιπτώσεων».

92. Στρατηγικό όραμα και μία αποτίμηση των διαδικασιών επενδυτικών αδειοδοτήσεων.

93. Πιλοτικά τη δυνατότητα για τελωνειακές εργασίες όλο το εικοσιτετράωρο για τις εξαγωγές στο Αεροδρόμιο Αθηνών και το Λιμάνι του Πειραιά (Μάιος 2013) και για τις εισαγωγές μέχρι τον Ιούλιο του 2013.

94. Το σύστημα του ηλεκτρονικού τελωνείου (e-customs) θα υποστηρίζει την ηλεκτρονική υποβολή διασαφήσεων εξαγωγών (DONE) και την υποβολή εγγράφων και ηλεκτρονικών πληρωμών.

95. Παρουσιάση των αποτελεσμάτων της εφαρμογής του Καθιερωμένου Μοντέλου Κόστους (Standard Cost Model, SCM) σε 13 βασικούς τομείς.

96. Θα απλοποιήσει και να μειώσει τον απαιτούμενο χρόνο για τις διαδικασίες της πολεοδομία.

97. Θα ιδρύσει μία σαφή και εκσυγχρονισμένη πολιτική Αρχή που θα επιβλέπει και θα συντονίζει την ολοκλήρωση και τη λειτουργία ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και προσβάσιμου εθνικού κτηματολογίου μέχρι το 2020.

98. Θα μειώσει το χρόνο των δικαστικών προσφυγών που αφορούν στη νομική επικύρωση των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας στα επερχόμενα έργα του κτηματολογίου από δέκα σε πέντε χρόνια.

99. Θα μεταφέρει στο Κτηματολόγιο ΑΕ την αποκλειστική αρμοδιότητα για όλα τα θέματα που σχετίζονται με τη δημιουργία, την ίδρυση και τη λειτουργία του κτηματολογίου και των γραφείων του.

100. Θα εξασφαλίσει ότι τα γραφεία του κτηματολογίου και οι συμβολαιογράφοι θα στείλουν ηλεκτρονικά στη βάση δεδομένων του Κτηματολογίου ΑΕ και στο Υπουργείο Οικονομικών όλες τις πράξεις των ακινήτων που διενεργούν βάσει μίας πλατφόρμας ΙΤ που παρέχει το Κτηματολόγιο ΑΕ.

101. Η Κυβέρνηση, με τη βοήθεια του ΟΟΣΑ, ολοκληρώνει μία προκαταρκτική εκτίμηση  με την εφαρμογή της εργαλειοθήκης αξιολόγησης του ανταγωνισμού (competition assessment toolkit) σε τομείς όπως η επεξεργασία τροφίμων, το λιανικό εμπόριο, τα κατασκευαστικά υλικά και ο τουρισμός.

102. Δύο εκθέσεις/μελέτες οι οποίες θα αναλύουν το πλαίσιο ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου για την Ελλάδα.

103. Εκτίμηση των επιπτώσεων όλων των παλαιών μέτρων τα οποία στόχευαν στη μείωση του αριθμού των εκκρεμών υποθέσεων στα διοικητικά δικαστήρια.

104. Μελέτη η οποία θα οδηγεί στην ανακατανομή των θέσεων των δικαστών των διοικητικών δικαστηρίων, από το Σεπτέμβριο του 2013, στα διοικητικά δικαστήρια με τις περισσότερες εκκρεμείς υποθέσεις.

105. Σχέδιο δράσης με διαρθρωτικά μέτρα που θα στοχεύουν στη μείωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων στα δικαστήρια.

106. Σχέδιο Δράσης με συγκεκριμένα μέτρα που στοχεύουν στη συνεχή μείωση του αριθμού των αστικών και εμπορικών υποθέσεων που εκκρεμούν στα δικαστήρια.

107. Νομοσχέδιο το οποίο θα προβλέπει υποχρεωτική διαμεσολάβηση για μικρές αξιώσεις (κάτω από 5.000 ευρώ) σε αστικές υποθέσεις. Υποχρεωτική μεσολάβηση σε περιπτώσεις αφερεγγυότητας νοικοκυριών.

108. Πρόσκληση υποβολής προσφορών για τη δημιουργία ηλεκτρονικού μητρώου (e-docket) στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

109. Νομοσχέδιο στο Συμβούλιο της Επικρατείας και τα Διοικητικά Δικαστήρια για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση δικαστικών εγγράφων.

110. Νομοσχέδιο στα Αστικά Δικαστήρια για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των διαδικαστικών εγγράφων καθώς και των αποδεικτικών στοιχείων και των υπολοίπων σχετικών εγγράφων του φακέλου.

111. Νομοσχέδιο στα Αστικά Δικαστήρια για τη χρήση των βιντεοδιασκέψεων.

112. Αξιολόγηση του Νόμου για τη Δίκαιη Δίκη και τον συμβιβασμό.

113. Μελέτη για το κόστος της αστικής ένδικης προσφυγής.

114. Αξιολογεί τις βέλτιστες πρακτικές με στόχο τη χρέωση τελών για τη χρήση της υδροηλεκτρικής ενέργειας και λιγνίτη και δημοσιεύει την έκθεσή της.

115. Συμπληρώνει και θέτει σε λειτουργία ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό μητρώο όλων των εγκαταστάσεων ΑΠΕ.

116. Εκθέσεις σχετικά με τη νομική δυνατότητα να επιβάλει περίοδο ισχύος για τις εκκρεμείς άδειες παραγωγής χωρίς προσδιορισμένη παραγωγική δυνατότητα, και προχωρεί αν είναι δυνατόν να επιβάλει περίοδο ισχύος.

117. Η ΡΑΕ θα εφαρμόσει και θα παρακολουθήσει επαρκείς κανονιστικές διατάξεις για τον συμψηφισμό των πιστώσεων και του χρέους από όλους τους φορείς των αγορών ενέργειας.

118. Κλάδος της χονδρικής πώλησης των καυσίμων. Αξιολογεί τις ελάχιστες κεφαλαιακές απαιτήσεις και τις προσαρμόζει προς τα κάτω. Δίνει εντολή για τη σύναψη γραπτών συμβάσεων μεταξύ χονδρεμπόρων και λιανοπωλητών καυσίμων. Προβλέπει σε νομοθεσία για την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών. Αίρει τον περιορισμό ότι οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενός χονδρεμπόρου πρέπει να είναι προσβάσιμες είτε από τη θάλασσα, είτε μέσω σιδηροδρομικού δικτύου, ή μέσω ενός διυλιστηρίου. Καταργεί την υποχρεωτική αποθήκευση τουλάχιστον δύο κατηγοριών προϊόντων καυσίμων, ως προϋπόθεση για την έκδοση αδειών χονδρικής πώλησης από αυτούς.

119. Καταργεί τη δυνατότητα επιβολής ελάχιστης τιμής για την πώληση καυσίμων στους καταναλωτές.

120. Νομοθεσία για την εκχώρηση αδειών για αναμετάδοση και για τη θέσπιση των διαδικασιών αδειοδότησης.

121. Δευτερογενές δίκαιο που καθορίζει την υποχρεωτική ημερομηνία για την κατάργηση των αναλογικών αναμεταδόσεων.

122. Θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την εκχώρηση των δικαιωμάτων χρήσης αναμετάδοσης.

123. Νομοθεσία (και αναγκαίες πράξεις) που θα εξασφαλίζει ίσους όρους και ίση πρόσβαση σε όλους τους φορείς παροχής οδικών υπηρεσιών για την μεταφορά επιβατών.

124. Προσχέδιο νόμου με αποφασιστικά μέτρα για να εξασφαλίσει ότι η Ελληνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων (ΕΑΣΠ) είναι λειτουργικά και οικονομικά ανεξάρτητη, επαρκώς στελεχωμένη, και είναι σε θέση να εκτελεί τα καθήκοντά της.

125. Επικαιροποιημένο επιχειρηματικό σχέδιο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

126. Ο ΟΣΕ συνάπτει συμβάσεις πρόσβασης τροχιών με τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το δίκτυο.

127. Νομοθεσία για να επιτρέψει στη ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) να ασκήσει το δικαίωμα της επιβολής προστίμων.

128. Η λειτουργία της αρχής της ασφάλειας μεταφέρεται σε ανεξάρτητη αρχή. 

129. Το ΤΑΙΠΕΔ ξεκινά τις διαδικασίες για τον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

130. Το ΤΑΙΠΕΔ ορίζει μια συγκεκριμένη στρατηγική αποκρατικοποίησης κυρίως μέσω συμβάσεων παραχώρησης (η οποία περιλαμβάνει επίσης την πώληση των κύριων ανάδοχων λιμενικών εταιρειών), με στόχο την βέλτιστη αξιοποίηση των λιμανιών και προωθεί την κατάλληλη πρόσκληση υποβολής προσφορών.  Σχέδιο νόμου.

131. Αναθεωρεί και τροποποιεί την Αγορανομικό Κώδικα (ν. 136/1946), που προβλέπει διάφορες μορφές παρέμβασης του δημόσιου τομέα στην παραγωγή, διανομή και κατανάλωση των αγαθών. Όλα τα καταστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν ανοικτά τουλάχιστον επτά Κυριακές το χρόνο, ιδιαίτερα σε περιόδους διακοπών.

132. Απλοποιεί τη διαδικασία αδειοδότησης για την ίδρυση και λειτουργία των καταστημάτων λιανικής πώλησης.

133. Αντικαθίσταται το ισχύον σύστημα των σταθερών περιθωρίων κέρδους με μέγιστα (Ιούνιος 2013).

134. Έκθεση σχετικά με την εφαρμογή του νόμου κλειστών επαγγελμάτων.

135. Νομοθεσία που επιβάλει τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα της κάθε επαγγελματικής ένωσης στοιχείων.

136. Εξαντλητικός κατάλογος των δραστηριοτήτων που διατηρούνται (σε αποκλειστικότητα ή όχι) για τα διάφορα είδη μηχανικών, αρχιτεκτόνων, γεωλόγων και τοπογράφων.

137. Πρόταση για ποιες  δραστηριότητες θα μπορούσαν να διατηρούνται (σε αποκλειστικότητα), σε συγκεκριμένα επαγγέλματα.

138. Σχέδιο κώδικα που θα αναθεωρεί το νομοθετικό διάταγμα 3026/1954.

139. Προεδρικό Διάταγμα, που καθορίζει ένα σύστημα προπληρωμένων σταθερών / κατά σύμβαση ποσών για κάθε διαδικαστική πράξη ή παράσταση στο δικαστήριο από δικηγόρο, η οποία δεν συνδέεται με συγκεκριμένο «ποσό αναφοράς».

140. Αποσυνδέει τις  εισφορές που καταβάλλονται από τους δικηγόρους από τα ποσά αναφοράς των δικηγόρων για συμβάσεις και εξαλείφει αυτά τα ποσά αναφοράς.

141. Πρόσθετα μέτρα έως τον Ιούνιο του 2013 το αργότερο, ια να μειώσει κατά 50% το κόστος εγγραφής στο υποθηκοφυλακείο.

142. Μελέτη για τα 20 μεγαλύτερα επαγγέλματα.

143. Εξασφαλίζει ότι υπάρχει επαρκής σύνδεση μεταξύ του ΕΚΕ και άλλων αρμόδιων αρχών (συμπεριλαμβανομένων των Υπηρεσιών μιας Στάσης, επαγγελματικών ενώσεων και της αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων) και ότι η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, όσον αφορά την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων είναι πλήρως λειτουργική, μέσω της κατάργησης της νομοθετικής υποχρέωσης να παρουσιάζονται τα πρωτότυπα έγγραφα.

144. Απορρόφηση  από το ΕΣΠΑ 1,284  δισ. ευρώ.

145. Καθιερώνει μια εναλλακτική λύση για τη λειτουργία της διαδικασίας του «υπόλογου» για τα έργα που συγχρηματοδοτούνται από την ΕΕ και καθιερώνει την ηλεκτρονική πληρωμή.

146. Λαμβάνει μέτρα και ξεκινά την εφαρμογή μιας στρατηγικής καταπολέμησης της απάτης στον τομέα των Διαρθρωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής.

147. Τροπολογία θα εισαχθεί για να εξασφαλιστεί ότι η ΕΛΣΤΑΤ θα έχει πρόσβαση στις φορολογικές πληροφορίες (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού φορολογικού μητρώου), σε ατομικό επίπεδο, των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, ενώσεις προσώπων και φυσικά πρόσωπα, ανεξάρτητα από το φορολογικό απόρρητο.

*Δείτε αναλυτικά τα αναθεωρημένα μνημόνια στα ελληνικά στη δεξιά στήλη "σχετικά αρχεία".
http://www.capital.gr/news.asp?id=1809574

__________________________________________

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΚΟΠΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ [για να μη λέμε για τους βο(υ)λευτές]

εννοείται πως έχουν να βάλουν πολύ χέρι ακόμα στα πάντα, έστω και αν μερικά λειτουργήσουν μελλοντικά

έχει πολύ ενδιαφέρον το "εκκρεμμές" 147

υ.γ. τα σχόλια είναι μιλούν μόνο για το "Αναθεώρηση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών στο 15 %" και ρωτούν "Μελέτη για τα 20 μεγαλύτερα επαγγέλματα τι θέλει να πει;", να λένε κάτι σχεδόν τίποτα




υ.γ.2. η φώτο από τα σχόλια

δεν έχω φαντασία να καταλάβω εάν απεικονίζεται ένας μουτζαχεντίν ή ένας ρώσσος εξτρεμιστής, τα αστεράκια πάντως είναι ευρωπαϊκά
είναι του αντινιους εάν αυτό λέει κάτι

No comments: