23.1.07

ΟΛΠ - ΟΛΘ

Οι μεταρρυθμίσεις δεν είναι δυνατόν να μην συμπεριλαμβάνουν τα λιμάνια!!!
Βέβαια, η κρατική βούληση δεν στάθηκε ικανή να υπερκεράσει την αποχή επί δίμηνο των λιμενεργατών (σημείωση: κλειστό επάγγελμα) από την υπερωριακή εργασία τους τις καθημερινές αλλά και τα σαββατοκύριακα!
Απίστευτο να απαιτείται υπερωριακή εργασία για να γίνει η τρέχουσα δουλειά...
Αυτό δείχνει υπεραπασχόληση της εταιρείας και συνεπώς απαιτούνται προσλήψεις αλλά και επέκταση των λιμανιών (επενδύσεις!)

Γιατί δεν γίνονται επενδύσεις από το κράτος, ώστε να κονομήσει αυτό αλλά και όλοι μας πληρώνοντας λιγότερους φόρους του χρόνου; (είναι ρητορική η ερώτηση!)

Μερικά δεδομένα:
1. ο ΟΛΠ είναι το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό και εμπορικό λιμάνι της Μεσογείου (16% του συνόλου των εισαγωγών και 17% του συνόλου των εξαγωγών της χώρας - 40% των εισαγωγών αγαθών λιανικού εμπορίου και 12% των εισαγωγών τροφίμων έτοιμων προς κατανάλωση)
2. υπάρχουν εξειδικευμένες πολυεθνικές στον χώρο των θαλάσσιων μεταφορών που επενδύουν σημαντικά σε κομβικούς λιμένες (Dubai Ports World, η P&O Holding, η AP Moeler, η PSA και η Hutchison).
3. άλλα λιμάνια που ..περιμένουν: Κρήτη (Τυμπάκι), Καλαμάτα, Βόλος, Αλεξανδρούπολη

Υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από Κίνα .. μεριά! Κι αυτό δεν είναι νέο, οι Κινέζοι έχουν έρθει αρκετές φορές στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
(δες και http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=465174&nt=103)
Αυτό που θέλουν μακροπρόθεσμα - ειδικά ο ΟΛΘ - είναι να γίνει η χώρα μας, μέσω των λιμένων, το κέντρο διακίνησης των εξαγωγών τους προς την τεράστια αγορά των Βαλκανίων μέχρι τη Ρωσία!
Έχουμε δηλαδή μια μοναδική ευκαιρία!
Διαβάστε και συνέντευξη του Αλογοσκούφη στους FT.
http://www.euro2day.gr/articles/120885/

Το "εμπόδιο" λέγεται συντεχνία των λιμενεργατών αλλά νομίζω ότι θα ξεπεραστεί, τουλάχιστον με την συνδρομή της Ε.Ε., η οποία επιθυμεί πάνω απ' όλα το "άνοιγμα" των κλειστών επαγγελμάτων.

Όσοι θέλετε σίγουρη επένδυση - μίλαμε μόνο μακροπρόθεσμα - τότε σπεύσατε!
Θα τρίβετε τα μάτια σας!

P.S. είπατε τίποτα για την Dubai Ports World;
Η αμερικανική κυβέρνηση πάντως, πριν από μερικούς μήνες, δεν τους άφησε να επενδύσουν στα λιμάνια τους!
Τι κοινό έχουν με την Marfin;
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1187480,00.html

No comments: