26.6.12

Μπέος: «Με φυλάκισε η αποτυχήμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ»

«Λάβρος» ο ο ποδοσφαιρικός παράγοντας σε συνέντευξη Τ'υπου που παραχώρησε
Μέσα μαζικής ενημέρωσης, πολιτικοί και παράγοντες του ποδοσφαίρου, βρέθηκαν στο στόχαστρο του Αχιλλέα Μπέου, πρώην μεγαλομετόχου του Ολυμπιακού Βόλου, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μετά την αποφυλάκισή του.
 
Ο πρώην ισχυρός άντρας της ΠΑΕ Ολυμπιακού Βόλου έκανε λόγω για απαγωγή και ομηρία του από ένα διεφθαρμένο σύστημα το οποίο παρουσίασε μία «στημένη» κάθαρση για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο.
 
Απευθυνόμενος στους εκπροσώπους του Τύπου τους ζήτησε να μην τον ξαναενοχλήσουν. Ξεκαθάρισε ότι θα σεβαστεί τις δικαστικές αποφάσεις, ότι δεν θα ασχοληθεί με τίποτα που έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο και ότι θα σκεφτεί αν θα δει ακόμα και παιχνίδι της Εθνικής.
 
«Ήταν 22 Ιουλίου 2011... Δεν θα ξεχάσω αυτή την μέρα. Την μέρα που αποφασίστηκε η παράνομη προφυλάκισή μου από την αποτυχημένη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Απαγωγή είναι ο σωστός χαρακτηρισμός... Με κράτησαν όμηρο. Θέλω να ευχαριστήσω τους νομικούς μου που έδωσαν το δικό τους αγώνα γιατί από την αρχή πίστεψαν στην αθωότητά μου. Τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους στο Ναύπλιο. Αλλά και την οικογένειά μου και την γυναίκα μου που δεν έλλειψε λεπτό από δίπλα μου», είπε μεταξύ άλλων.
 
Απευθυνόμενος στον κόσμου του Βόλου, είπε: «Είχα δηλώσει στο παρελθόν ότι η ομάδα της καρδιάς μου είναι ο Πανιώνιος. Σήμερα σας λέω ότι ο κόσμος του Βόλου θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Αν ασχοληθώ δε ξανά με το ποδόσφαιρο, σας δίνω τον λόγο μου ότι θα επιστρέψω στην γενέτειρά μου για να ολοκληρώσω αυτό που άδικα μας στέρησαν, την κατάκτηση ενός τίτλου. Από εδώ και πέρα, ξεκινάει η πραγματική μου περιπέτεια...Να ακούσετε γιατί είναι αλήθειες και μόνο», πρόσθεσε πριν αρχίσει να εξιστορεί ξανά την υπόθεσή του.
 
«Ένας άνθρωπος μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα, ειδικά απέναντι σε μία πόλη που περιμένει να μάθει την αλήθεια. Θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι σέβομαι τον κόσμο και την ιστορία κάθε ομάδας. Συγκεντρώνω όλα τα στοιχεία που με καθιστούν εύκολο στόχο. Χωρίς στοιχεία, αποδείξεις και μάρτυρες και χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ για να σχηματιστεί η εικόνα ότι είμαι ο άνθρωπος που έκανα όλο το κακό στην Ελλάδα, με φυλάκισαν παράνομα», τόνισε μεταξύ άλλων εξαπολύοντας «βολές» κατά των δικαστών που τον έκριναν, της εισαγγελίας, των ΜΜΕ που όπως είπε, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των αφεντικών τους, πέταξαν τόνους λάσπη αλλά και άλλων...
 
Τέλος, αφού ευχαρίστησε όσους από τους συνεργάτες του έμειναν στο πλευρό του και τόνισε ότι συγχωρεί όσους δεν ήταν εκεί σήμερα γιατί νιώθουν ενοχές, είπε στους οπαδούς του Ολυμπιακού Βόλου:
 
«Αν είστε ενωμένοι και υπηρετείτε την ιδέα του Ολυμπιακού Βόλου, δεν έχετε ανάγκη από κανέναν Μπέο».

http://www.reporter.gr/%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/203483-Mpeos-%C2%ABMe-fylakise-h-apotychhmenh-kybernhsh-toy-PASOK%C2%BB

________________________________________________

πολύ θα ήθελα να άκουγα τις ιστορίες του για τα όσα ξέρει για το ελληνικό ποδόσφαιρο
είναι κρίμα να μείνουν κρυφές


No comments: