Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 8% λιγότερα χρήματα ανά άτομο στο κρίσιμο τριήμερο μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών, απογοητεύοντας όσους περίμεναν μια δραστική «επαναφορά» του καταναλωτή που θα έδινε ώθηση στην οικονομική δραστηριότητα.
Πάντως τα μεγέθη δεν ήταν ιδιαίτερα αρνητικά, αφού συνολικά την «Μαύρη Παρασκευή» και το σαββατοκύριακο που ακολούθησε δαπανήθηκαν 0,5% σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με στοιχεία της εθνικής ένωσης λιανεμπορίου.
Επιπλέον, τα μεγέθη δεν ήταν τόσο απογοητευτικά για τους μεγάλους ομίλους λιανεμπορίου, όπως οι Wal-Mart, Target, Saks, που αναμένεται να αντιδράσουν θετικά στις χρηματιστηριακές συναλλαγές. Αν και οι Αμερικανοί «βγήκαν για ψώνια» σε μεγάλο αριθμο (195 εκατομμύρια στο τριήμερο) οι περισσότεροι δήλωσαν ότι θα αγοράσουν μόνο κομμάτια με μεγάλη έκπτωση, ότι θα αγοράσουν μόνο τα εντελώς απαραίτητα και ότι δεν θα αγοράσουν τίποτα αν δεν βρουν την κατάλληλη προσφορά.
http://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/558740/ArticleNewsWorld.aspx
30.11.09
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment