Καιρό είχα να κάνω κουβέντα μόνο για ΧΑΑ!
Συνάντηθηκα με ασχολούμενο ΜΟΝΟ με το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ της Αθήνας ήδη από τη δεκαετία του 1970 και ιδιαίτερα αισιόδοξο!
Μέσα σε πέντε λεπτά μοιράστηκε το χαρτοφυλάκιο που επιθυμεί επιπλέον να αγοράσει κιόλας από Δευτέρα... Εντάξει, υπάρχουν και εξαρτημένοι...
Μετά από μια μικρή επεξεργασία όσων στοιχείων μάζεψα, σας παρουσιάζω διάφορα άλογα, όσοι διαβάζετε monday-to-friday την εφημερίδα ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ θα τα έχετε ξαναδιαβάσει!
Η σειρά προκύπτει από το ύψος των ΚΜΦ 2006 σε φθίνουσα διάταξη:οι τιμές είναι της 20/4/2007, καί:
όπου: ΚΜΦ=κέρδη μετά φόρων, %ΑΚ=ποσοστό αύξησης ΚΜΦ, beta=συντελεστής μεταβλητότητας beta, P/E=Price/Earnings ratio, ή τιμή προς κέρδη, DIV=μέρισμα, DIV%=μέρισμα/τιμή, 21: προκύπτει από την πράξη 21-P/E-3%(πληθωρισμός)=3, π.χ. για ΜΥΤΙΛ.
n/a=δεν υπάρχει (δεν το βρήκα)
Πηγές: Ναυτεμπορική, Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ
Το συνολικό beta είναι περίπου 1.5, το συνολικό μέρισμα περίπου 1.6% και το P/E 16.
Αν βγάλουμε έξω το beta που μάλλον είναι υψηλό, μέρισμα και P/E στα μεγέθη της αγοράς.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να φτιάξεις χαρτοφυλάκια. Ένας από αυτούς είναι να πετάξεις βελάκια σε μία εφημερίδα που έχει κολλήσει στον τοίχο, κι ότι κάτσει..
Αν θέλεις, μπορείς να βάλεις κι ένα πίθηκο να πετάει τα βελάκια..
Οι τυχαίες έρευνες με πίθηκους κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 1990, απέναντι στις επιδόσεις επαγγελματιών διαχειριστών κεφαλαίων, δεν έδειξαν ότι είναι σημαντικό να έχεις σπουδάσει χρηματο-οικονομικά 2-3 χρόνια!
Η τυχαιότητα βλέπετε, Α Random Walk Down Wall Street!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Κατάλαβα.....πέρασε ο δείκτης τις 4000 μονάδες και ετοιμαζόμαστε πάλι για τα κερδοσκοπικά, για να μη πω αλογομούρικα, και καταστροφικά φαινόμενα του 99...gk
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
21: προκύπτει από την πράξη 21-P/E-3%(πληθωρισμός)=3
Όπως το γράφω είναι για το ΜΥΤΙΛ, που έχει P/E 15 και υποθέτω ότι πληθωρισμός=3%, οπότε
έχουμε 21-15-3=3
Το 21 είναι ένας παλαιός κανόνας της Wall για υπο/υπερ-τιμημένες μετοχες
Post a Comment