Για πρώτη φορά, οι λιανικές πωλήσεις στο Διαδίκτυο μειώνονται στην αμερικανική αγορά. Έρευνα της comScore δείχνει πτώση 4% το Νοέμβριο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ για την αγορά των Χριστουγέννων προβλέπει στασιμότητα.
Τα στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας ερευνών δείχνουν ότι τις πρώτες 23 ημέρες του Νοεμβρίου οι πωλήσεις λιανικής έπεσαν στα 8,2 δισ. δολάρια, συγκριτικά με 8,5 δισ. το αντίστοιχο διάστημα του 2007.
Όσον αφορά τη μεγάλη αγοραστική περίοδο Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου, η comScore προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο θα έχει περίπου ίδιες πωλήσεις με πέρυσι, γύρω στα 29,2 δισ. δολάρια.
Η πρώση οφείλεται στην οικονομική κρίση και συνδέεται ειδικότερα με τη χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη και τα στενάχωρα οικονομικά των αμερικανικών νοικοκυριών, εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της comScore Τζιαν Φουλγκόνι.
Πριν γίνει αισθητό το μέγεθος της κρίσης φέτος το φθινόπωρο, οι πωλήσεις λιανικής στο Διαδίκτυο ακολουθούσαν ανοδική πορεία με αύξηση κατά 9% στα 102,1 δισ. δολάρια το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου.
Σε μια παράλληλη εξέλιξη, η εταιρεία ερευνών eMarketer προβλέπει για το 2009 ότι η ανάπτυξη στην αγορά διαδικτυακής διαφήμισης θα πέσει για πρώτη φορά σε μονοψήφια ποσοστά.
Η έκθεση προβλέπει έσοδα 25,7 δισ. δολαρίων για το επόμενο έτος, μόνο 8,9% περισσότερο από ό,τι το 2008..
Μόλις τον περασμένο Αύγουστο η εταιρεία προέβλεπε αύξηση 14,5% για του χρόνου.
Newsroom ΔΟΛ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment