Στις 75 μονάδες από τις 68,5 έφτασε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Ιούνιο.
Στα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του περσινού Δεκεμβρίου, δηλαδή στις -75 μονάδες (από -68,5 μονάδες), διαμορφώνεται ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Ιούνιο, μετά τη μικρή άνοδο του Μαΐου, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).
Όπως προκύπτει από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας, ήταν ένας μήνας με πλήθος αρνητικών μηνυμάτων, που επέτειναν τη δυσπιστία των Ελλήνων για τη δυνατότητα της χώρας να εξέλθει σύντομα από αυτή τη δύσκολη οικονομική κατάσταση. Ταυτόχρονα, οι πολιτικές αναταράξεις όξυναν περαιτέρω το αρνητικό κλίμα, καθώς δεν φάνηκε να δημιουργούν ιδιαίτερες προσδοκίες.
Άλλωστε, το αυξανόμενο ποσοστό ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ανασφάλεια στα ελληνικά νοικοκυριά. Οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν οι πιο απαισιόδοξοι στην Ευρώπη, όπου οι μέσοι δείκτες καταναλωτικής εμπιστοσύνης διατηρούνται σχεδόν αμετάβλητοι τόσο στην ΕΕ όσο και την Ευρωζώνη (στις -11 και -9,8 μονάδες, αντίστοιχα). Από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, σε έξι (Δανία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Φινλανδία, Σουηδία) καταγράφονται τον Ιούνιο θετικοί δείκτες.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_04/07/2011_396978
Στα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του περσινού Δεκεμβρίου, δηλαδή στις -75 μονάδες (από -68,5 μονάδες), διαμορφώνεται ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Ιούνιο, μετά τη μικρή άνοδο του Μαΐου, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).
Όπως προκύπτει από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας, ήταν ένας μήνας με πλήθος αρνητικών μηνυμάτων, που επέτειναν τη δυσπιστία των Ελλήνων για τη δυνατότητα της χώρας να εξέλθει σύντομα από αυτή τη δύσκολη οικονομική κατάσταση. Ταυτόχρονα, οι πολιτικές αναταράξεις όξυναν περαιτέρω το αρνητικό κλίμα, καθώς δεν φάνηκε να δημιουργούν ιδιαίτερες προσδοκίες.
Άλλωστε, το αυξανόμενο ποσοστό ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ανασφάλεια στα ελληνικά νοικοκυριά. Οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν οι πιο απαισιόδοξοι στην Ευρώπη, όπου οι μέσοι δείκτες καταναλωτικής εμπιστοσύνης διατηρούνται σχεδόν αμετάβλητοι τόσο στην ΕΕ όσο και την Ευρωζώνη (στις -11 και -9,8 μονάδες, αντίστοιχα). Από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, σε έξι (Δανία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Φινλανδία, Σουηδία) καταγράφονται τον Ιούνιο θετικοί δείκτες.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_04/07/2011_396978
No comments:
Post a Comment