Αμείλικτος ήταν ο μήνας Φεβρουάριος για τις εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς το υποτονικό ενδιαφέρον των καταναλωτών οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων σε διψήφιο ποσοστό, ακόμη και τις πιο αναγνωρίσιμες επιχειρήσεις. Η κακή ψυχολογία, σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα για την ελληνική οικονομία, διεύρυναν τις απώλειες της εκπτωτικής περιόδου που σήμερα ολοκληρώνεται, αυξάνοντας τα λουκέτα και αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα τη «φούσκα» που είχε δημιουργηθεί ειδικά στα είδη πολυτελείας στην ελληνική αγορά. Δύο ξένες εταιρείες, οι οίκοι ενδυμάτων Fendi και υποδημάτων Manolo Blahnik, που ήλθαν πρόσφατα στην Ελλάδα λειτουργώντας αποκλειστικά καταστήματα μέσω των Ελλήνων αντιπροσώπων τους, έκλεισαν μέσα στον μήνα λόγω απογοητευτικών επιδόσεων και έπεται συνέχεια...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_29/02/2012_474100
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_29/02/2012_474100
No comments:
Post a Comment