Όσον αφορά στο νέο μοντέλο διοίκησης του υπουργείου Οικονομικών, ο Δ.Γεωργακόπουλος ανέφερε ότι εξετάζεται η αναδιοργάνωση με ενοποίηση όλων των κλάδων, μόνο σε επίπεδο επιτελικών και περιφερειακών υπηρεσιών και διακριτή δράση των τοπικών μονάδων όπως είναι σήμερα. «Με αυτό το μοντέλο πετυχαίνουμε μείωση μέχρι και 50% της Κεντρικής Υπηρεσίας και του αριθμού των τοπικών μονάδων μέχρι και 30%», εξήγησε.
Περαιτέρω, γνωστοποίησε ότι προωθείται η δημιουργία μίας ενδιάμεσης Υπηρεσίας Περιφερειακής Διοίκησης, η οποία θα αποτελεί τον ενδιάμεσο κρίκο στην επικοινωνία της διοίκησης και των τοπικών υπηρεσιών ΔΟΥ. Η διαμόρφωση της υπηρεσίας αυτής προτείνεται να είναι ανάλογη με τη νέα διοικητική διαίρεση της χώρας, σύμφωνα με τον Καλλικράτη. Ο αριθμός των ΠΦΚ θα είναι τόσος όσος και ο αριθμός των περιφερειών.
Ο γενικός γραμματέας επισήμανε ότι καταβλήθηκε προσπάθεια ο καινούργιος φορολογικός νόμος να διαπνέεται από φορολογική δικαιοσύνη και φορολογική ισότητα, αν και παραδέχθηκε ότι «το επαναλαμβανόμενο επί χρόνια φαινόμενο της πολυπλοκότητας του φορολογικού συστήματος οφείλεται στο πολύπλοκο και το δυσνόητο της φορολογικής νομοθεσίας, που ούτε και τώρα αποφύγαμε δυστυχώς».
«Η αντιμετώπιση και επίλυση των δυσλειτουργιών είναι το επιτακτικά απαιτητό επόμενο βήμα μας», είπε, προσθέτοντας ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα προωθούνται ο εκσυγχρονισμός του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, μέτρα μείωσης της γραφειοκρατίας και του κόστους, επέκταση χορήγησης ΑΦΜ σε όλους τους Έλληνες από τη γέννησή τους και στους οικονομικούς μετανάστες από τη νομιμοποίησή τους, η Δημιουργία Οργάνου για τη γρήγορη και δίκαιη λύση των διαφορών μεταξύ φορολογικής αρχής και φορολογουμένων και η δημιουργία Φορολογικών Δικαστηρίων.
27.4.10
Οι βασικές αρχές της αναδιάρθρωσης των ελεγκτικών υπηρεσιών του ΥΠΟΙΚ
«Μεγάλη τομή» για τη λειτουργία των εισπρακτικών μηχανισμών του κράτους θα αποτελέσει η προωθούμενη αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών, στόχος της οποίας είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά στο προσφάτως ψηφισθέν φορολογικό νόμο, ανέφερε ο γενικός γραμματέας Φορολογικών και Τελωνειακών θεμάτων του υπουργείου, Δημήτρης Γεωργακόπουλος, κατά την ομιλία του στο 2ο ετήσιο φορολογικό συνέδριο τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Και τώρα τι θα κάνετε κύριοι συνταξιούχοι του Δημοσίου;
Θα περιμένετε στωϊκά να σας έρθε το χαρτάκι με την τροποποίηση της Σύνταξής σας και το κλάδεμα των δώρων Πάσχα και Χριστουγέννων, την αύξηση του ποσοστού του φόρου που προεισπράττεται, την αφαίρεση από το ΛΑΦΚΑ που θα πάει για στήριγμα ορισμένων άλλων Ταμείων;
Τίποτα; Καλά το υποθέτω.
Ναι, αλλά σε ένα σημείο το σημείωμα που θα σας κοινοποιηθεί , θα σας λέει ότι "εάν έχετε αντιρρήσεις για τη νομιμότητα του παρόντος, μπορείτε να κάνετε προσφυγή εντός διμήνου στο Ελεγκτικό Συνέδριο.". Έτσι δεν είναι;
Τι θα κάνετε; Τίποτα;
Ή μήπως θα κάνετε μια προσφυγή επειδή, με αποφάσεις του, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει χαρακτηρίσει τη σύνταξη ως περιουσιακό αγαθό, που τυγχάνει προστασίας από το άρθρο 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου όπως θα γράψω σε μερικές μέρες στο www.equal-rights-greece.com και αν μεν θεωρηθεί ότι μειώνεται ή αφαιρείται αυτό το περιουσιακό αγαθό από το κράτος, σε εφαρμογή διάταξης που τίθεται για το δημόσιο συμφέρον (εδώ για να καλυφθεί το δημόσιο χρέος της χώρας - σωστό έστω), το κράτος που προβαίνει σε μια τέτοια ενέργεια πρέπει προηγουμένως να αποζημιώσει τον θιγόμενο, στη συγκεκριμένη περίπτωση να δώσει πίσω όλες τις κρατήσεις των 35 χρόνων που έγιναν για το 13ο - 14ο μισθό που θα γίνονταν 13η και 14η σύνταξη.
Δεν πληρώνεις κύριε κράτος, το βάζω αυτό στην προσφυγή μου στο Ελεγκτικό Συνέδριο και επιπλέον βάζω ότι δεν είναι δυνατόν το κράτος να εφαρμόζει το καθεστώς των συντάξεων με τον ανταποδοτικό κανόνα (με βάση τον οποίο το δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων μας επέβαλε τελικά την ισότητα των ορίων συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών παρά την παραφιλολογία που παιζόταν στα ιδιωτικά κανάλια τα τελευταία 4 χρόνια περί του αντιθέτου, αα δεν γίνεται κλπ) θεωρούμε ότι διαπράχθηκε παράβαση του κοινοτικού δικαίου.
Επειδή λοιπόν θεωρούμε ότι η ερμηνεία του κοινοτικού δικαίου για την εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση, που θα δείχνει ότι η Ε.Ε. δεσμεύεται στην πράξη στο κοινοτικό δίκαιο από την ευρωπαϊκή σύμβαση του έχουν υπογράψει χωριστά όλα τα κράτη μέλη, θεωρούμε ότι για το δικαστήριό σας (Ελεγκτικό Συνέδριο) υπάρχει προδικαστικό θέμα εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου και επομένως βάσει του άρθρου 234 της Συνθήκης για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρέπει να γίνει προδικαστική παραπομπή στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (για να μην υποχρεωθούμε να εξαντλήσουμε πρώτα όλα τα εσωτερικά ένδικα μέσα και με τά να καταφύγουμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων).
Δύσκολα έ; Επομένως μάλλον δεν θα κάνετε τίποτα και θα διαβάζετε εκστομίζοντας κατάρες το χαρτί που θα σας έρθει για τη σύνταξη από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους;
Post a Comment