3.8.11

frapez

σχόλια Frapeziti @ 01/08/2011 - για το καλό μήνα, ΜΠΕΕΕ


Όλο ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ και ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ και από γάλα ΤΙΠΟΤΑ!
ΖΩΝΤΑΝΑ η αγορά με το καλό με το κακό ή και με το άγριο που δεν πιστεύω να χρειαστεί ούτε κάν το κακό ποσώ δεν μάλλον το άγριο θα κάνει ΝΕΑ ΧΑΜΗΛΑ. Η πεθαμένη ΕΤΕ θα κάνει ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΑ πρώτον για να πάει στο 4,08 που έχω εδω και καιρό ΠΡΟΓΡΑΨΕΙ και δεύτερον διότι τεχνικά το διάγραμμά της έχει βαρύνει κι άλλο. Το ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ η ΕΤΕ είναι να κάνει ΟΡΙΑΚΑ χαμηλότερα ΝΕΑ ΧΑΜΗΛΑ μέχρι το 3,86 ευρώ ΒΑΡΙΑ. Το ΚΑΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ θέλει την ΕΤΕ να βάζει ΜΠΡΟΣΤΑ το 2!!!! Α προσέξετε το 2 το εννοώ χωρίς ΑΜΚ με καμιά νέα ΑΜΚ και εφόσον βρεθεί στο κακό σενάριο θα βάλει τον 1 ΜΠΡΟΣΤΑ.
Τέλος για τα υπόλοιπα χαρτιά ισχύει ότι έχω γράψει. ΕΓΩ δεν νιώθω την ανάγκη ν’αλλάξω τίποτα από όσα έχω γράψει. Αν το νιώσω μην ανησυχείτε θα το γράψω, διότι φυσικά θα το δω ΠΡΩΤΟΣ κι εσείς θα το διαβάζετε ΠΡΩΤΟΙ αλλά βέβαια πάντα ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

Επειδή αναρωτιέστε πιο σενάριο προκρίνω σας απαντώ: Τεχνικά ΔΕΝ είναι ακόμα ξεκάθαρο ποιο έχει πάρει το πανω χέρι. Οπότε ΕΓΩ περιμένω τα ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΑ σε ΓΔ και ΕΤΕ και ανάλογα με το ΒΑΘΟΣ των ΝΕΟΤΕΡΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ θα μιλήσουμε…ή μάλλον θα γράψω για να διαβάσετε!
Τί δεν καταλάβατε;

Όσο για τις τράπεζες γενικότερα στον κόσμο και ΙΔΙΩΣ στην Ευρώπη η κατάσταση είναι κράτα με να σε κρατώ να πέσουμε στον γκρεμό. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ όπως πάντα είχε δίκιο χωρίς να ξέρει τεχνική ανάλυση ή τίποτα extreme παρά μόνο ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ όπως μου λέει πάντα. Πριν 3 χρόνια είχε γράψει :
YES WE CAN WITHOUT BANKS….πόσο δίκιο είχε, έχει και θα έχει.

[stockstradamos @ 28-Απρ-2010: 1ΕΤΕ + 1ΑΛΦΑ + 1ΠΕΙΡ + 1ΕΥΡΩΒ+ (1ΜΑΡΦΒ+ 1ΜΙΓ) + 1ΑΤΕ + 1ΑΣΠΤ+ 1ΓΤΕ   = 10 ευρώ]


Η αγορά έχει σίγουρα ΚΑΤΩ τουλάχιστον μέχρι τα ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΑ. Τώρα το βάθος των ΝΕΟΤΕΡΩΝ θα το μετρήσουμε και θα αποφανθώ…. βέβαια αν δεν με πιστεύεται διαβάζετε τον κ. Στούπα που όλο ξύνει ΠΑΤΟΥΣ. ΕΓΩ διαβάζω δύο λεπτά τον κ. Στούπα και αμέσως βλέπω σαν όραμα τις επόμενες συνεδριάσεις και όπως φυσικά τις οραματίζομαι έτσι και γίνονται.
Να είναι καλά να μας γράφει, να τον διαβάζουμε/γράφουμε και να κερδίζουμε.
Τί δεν κατάλαβατε;

Που πας kafetziss μου με τέτοιο καιρό;
Δες τι έγραψε ο κ. Στούπας σήμερα σαν επίλογο: ” Μας τα πήραν τα μη τραπεζικά χαρτιά πατριώτες, και τώρα προσεχώς θα πάρουν και τα τραπεζικά;…
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ που θα έλεγε και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

No comments: