Η ύφεση έχει κάνει περισσότερο συντηρητικούς του νεαρούς Αμερικανούς σε ό,τι αφορά την διαχείριση τόσο των χρεών τους όσο και των επαγγελματικών τους προοπτικών, με αποτέλεσμα να έχουν απόψεις περισσότερο κοντινές με τη γενιά των γονιών τους, όπως αποδεικνύεται από μία νέα έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα.
Ο αριθμός των νεαρών Αμερικανών (ηλικίας από 23 έως 33 ετών) οι οποίοι δηλώνουν ότι θα παραμείνουν, δια βίου, στον ίδιο εργοδότη έχει διπλασιαστεί σε σύγκριση με πέρυσι. Σε έρευνα της Fidelity Investment, ένας στους τέσσερις συμμετέχοντες δηλώνει ότι δεν σκέφτεται να αλλάξει εργοδότη, ενώ το αντίστοιχο περσινό ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 14%.
«Η στάση των νεαρών εργαζομένων έχει αλλάξει εντυπωσιακά», τονίζει ο κ. Brad Kimler, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Fidelity’s Consulting Services, «αυτή η γενιά αρχικά ήταν περισσότερο κινητική, σε ό,τι αφορά την αγορά εργασίας, αναζητώντας συνεχώς την επόμενη ευκαιρία για επαγγελματική ανέλιξη».
Όμως τα υψηλά χρέη αλλά και ο κίνδυνος της ανεργίας έχει καταστήσει περισσότερο προσεκτικούς τους νέους και απρόθυμους να εγκαταλείψουν μία σίγουρη δουλειά.
Η γενιά αυτή έχει κατά μέσο όρο τρεις πιστωτικές κάρτες, με το 1/5 να έχει χρέη που φθάνουν στα 10.000 δολάρια, βάσει, τουλάχιστον, έρευνας μεταξύ 1.017 νεαρών εργαζόμενων.
Επιπρόσθετα η έρευνα αποκάλυψε ότι η αποταμίευση για τα χρόνια μετά την σύνταξη αποτελεί έναν από τους κυρίαρχους στόχους με το 18% να δηλώνει ότι αποτελεί την βασική του προτεραιότητα. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2008 έφθανε στο 13%.
«Η στάση τους έναντι τόσο των χρημάτων όσο και της δουλειάς είναι, πλέον, περισσότερο συντηρητική. Μοιάζει με αυτήν των γονιών τους», τονίζει ο κ. Kimler και προσθέτει ότι «όμως αυτή η γενιά θα βρεθεί αντιμέτωπη με διαφορετικές προκλήσεις, μεταξύ των οποίων υψηλότερα χρέη, υψηλότερο κόστος σε ό,τι αφορά τη διαβίωσή τους και λιγότερη πρόσβαση προς τη παραδοσιακή αγορά συντάξεων».
Ταυτόχρονα οι νεαροί Αμερικανοί έχουν αλλάξει στάση και στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν.
«Οι νεαροί ενήλικες είναι εξαιρετικά νευρικοί, λόγω της ύφεσης», παραδέχεται η κ. Ellen Davis, αντιπρόεδρος της National Retail Federation. «Αυτό είναι περισσότερο εμφανές στις ηλικίες 18 έως 24 ετών. Αποφοιτούν από το κολέγιο και ανακαλύπτουν ότι δεν βρίσκουν εύκολα δουλειά, είναι πολύ δύσκολο να «βρουν» πίστωση και ταυτόχρονα συνειδητοποιούν ότι οι γονείς τους δεν μπορούν να τους συντηρούν έπ’ άπειρον».
Παρά το γεγονός ότι οι όμιλοι λιανικών πωλήσεων θέτουν ως βασικό τους «στόχο» τους εφήβους αλλά και τις νεαρότερες ηλικίες, μάλλον θα πρέπει και αυτοί να αλλάξουν στάση. Άλλωστε όπως απέδειξαν τα στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις Νοεμβρίου, ο όγκος πωλήσεων ειδών ένδυσης για παιδιά και νέους δεν κατόρθωσε να «ισοφαρίσει» τις προβλέψεις.
http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/194/articles/560179/ArticleFTgr.aspx
Ο αριθμός των νεαρών Αμερικανών (ηλικίας από 23 έως 33 ετών) οι οποίοι δηλώνουν ότι θα παραμείνουν, δια βίου, στον ίδιο εργοδότη έχει διπλασιαστεί σε σύγκριση με πέρυσι. Σε έρευνα της Fidelity Investment, ένας στους τέσσερις συμμετέχοντες δηλώνει ότι δεν σκέφτεται να αλλάξει εργοδότη, ενώ το αντίστοιχο περσινό ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 14%.
«Η στάση των νεαρών εργαζομένων έχει αλλάξει εντυπωσιακά», τονίζει ο κ. Brad Kimler, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Fidelity’s Consulting Services, «αυτή η γενιά αρχικά ήταν περισσότερο κινητική, σε ό,τι αφορά την αγορά εργασίας, αναζητώντας συνεχώς την επόμενη ευκαιρία για επαγγελματική ανέλιξη».
Όμως τα υψηλά χρέη αλλά και ο κίνδυνος της ανεργίας έχει καταστήσει περισσότερο προσεκτικούς τους νέους και απρόθυμους να εγκαταλείψουν μία σίγουρη δουλειά.
Η γενιά αυτή έχει κατά μέσο όρο τρεις πιστωτικές κάρτες, με το 1/5 να έχει χρέη που φθάνουν στα 10.000 δολάρια, βάσει, τουλάχιστον, έρευνας μεταξύ 1.017 νεαρών εργαζόμενων.
Επιπρόσθετα η έρευνα αποκάλυψε ότι η αποταμίευση για τα χρόνια μετά την σύνταξη αποτελεί έναν από τους κυρίαρχους στόχους με το 18% να δηλώνει ότι αποτελεί την βασική του προτεραιότητα. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2008 έφθανε στο 13%.
«Η στάση τους έναντι τόσο των χρημάτων όσο και της δουλειάς είναι, πλέον, περισσότερο συντηρητική. Μοιάζει με αυτήν των γονιών τους», τονίζει ο κ. Kimler και προσθέτει ότι «όμως αυτή η γενιά θα βρεθεί αντιμέτωπη με διαφορετικές προκλήσεις, μεταξύ των οποίων υψηλότερα χρέη, υψηλότερο κόστος σε ό,τι αφορά τη διαβίωσή τους και λιγότερη πρόσβαση προς τη παραδοσιακή αγορά συντάξεων».
Ταυτόχρονα οι νεαροί Αμερικανοί έχουν αλλάξει στάση και στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν.
«Οι νεαροί ενήλικες είναι εξαιρετικά νευρικοί, λόγω της ύφεσης», παραδέχεται η κ. Ellen Davis, αντιπρόεδρος της National Retail Federation. «Αυτό είναι περισσότερο εμφανές στις ηλικίες 18 έως 24 ετών. Αποφοιτούν από το κολέγιο και ανακαλύπτουν ότι δεν βρίσκουν εύκολα δουλειά, είναι πολύ δύσκολο να «βρουν» πίστωση και ταυτόχρονα συνειδητοποιούν ότι οι γονείς τους δεν μπορούν να τους συντηρούν έπ’ άπειρον».
Παρά το γεγονός ότι οι όμιλοι λιανικών πωλήσεων θέτουν ως βασικό τους «στόχο» τους εφήβους αλλά και τις νεαρότερες ηλικίες, μάλλον θα πρέπει και αυτοί να αλλάξουν στάση. Άλλωστε όπως απέδειξαν τα στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις Νοεμβρίου, ο όγκος πωλήσεων ειδών ένδυσης για παιδιά και νέους δεν κατόρθωσε να «ισοφαρίσει» τις προβλέψεις.
http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/194/articles/560179/ArticleFTgr.aspx
No comments:
Post a Comment