2.5.10

Νέα Μέτρα (που είναι οι απολύσεις στο Δημόσιο;)

Δεν πρέπει να ασχολείται κανείς με ..προβλέψεις δημοσιογράφων. Μιλάμε ότι ακόμα και τώρα έχουν αποτύχει παταγωδώς να εξηγήσουν τα νέα μέτρα.
Ίσως αυτή να είναι και η σκοπιμότητα: να χάσεις τα πραγματικά σημαντικά - όπως συνήθως συμβαίνει συνήθως.

Τα μέτρα μπορεί να τα βρει κάποιος εύκολα αλλά εγώ θα περιμένω το επίσημο κείμενο της συμφωνίας μεταξύ εγχώριας κυβέρνησης και ΕΕ/ΔΝΤ/ΕΚΤ. Ελπίζω εκεί να διαβάσουμε πιο αναλυτικά μερικά πράγματα.

Όσο περιμένουμε το τελικό κείμενο, ας σκεφτούμε κάπως διαφορετικά:
Σας έπεισαν τα μέτρα;
Ήταν πρωτότυπα;
Διαφέρουν σημαντικά από εκείνα που σκέφτηκε νωρίτερα η κυβέρνηση και η Κομισιόν;
Οι αγορές θα πεισθούν αυτή τη φορά;
Είδατε κάπου να σημειώνονται απολύσεις στο δημόσιο τομέα;

Μήπως είναι έως και light τα μέτρα, όταν έχουμε να κανουμε με μια χώρα ουσιαστικά χρεοκοπημένη;

Ή, απλά, ισχύει γνωστό ανέκδοτο του Χότζα:
... που πάει καποιος και του παραπονιέται ότι το σπίτι του είναι μικρό
... και του λέει ο χοτζας βάλε μεσα τις κατσικες
... και πάει ο ανθρωπος μετα από μια βδομαδα ... χότζα μου μικρότερο εγινε τώρα
... και του λεει ο χοτζας βαλε και την αγελάδα ... αφόρητο το σπιτι
... βαλε και τις κότες ... μα δεν χωράμε χοτζα μου !!!

... καλά του λεει βγάλε τη μια κατσίκα ... βγαλε τις όλες ...καλυτερα
... βγάλε και την αγελάδα ... ανασανα χοτζα μου
... βγάλε και τις κοτες ... παλατι εγινε το σπίτι μου χότζα μου ...


στην όψη, αμερικάνος καθηγητής των 70ς

Το μόνο που αξίζει από τις σημερινές παρουσιάσεις/συνεντεύξεις τύπου είναι αυτό που αποτυπώθηκε στο διάγραμμα:
Τα μέτρα παίρνονται στο 2010, εντός του οποίου "σιγουρεύεται" η ύφεση στο -4% (ίσως χρειαστεί μαγείρεμα για να μείνει εκεί), με σκοπό να ανακοπεί η διόγκωση του ελλείμματος και να υπάρξει ..ανάκαμψη το 2012! ενώ, παρά τα τόσα μέτρα, ακόμα και το 2014 η ελληνική κυβέρνηση αναμένεται να έχει έλλειμμα...

No comments: