Ακόμη περισσότερο βουλιάζουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα καθώς στο πρώτο 15νθήμερο του Σεπτεμβρίου πουλήθηκαν μόλις 3.101 νέα ΙΧ έναντι 6.222 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι με αποτέλεσμα η αγορά να καταγράφει πτώση 50,2%. Ωστόσο, τα περσινά αποτελέσματα ήταν ήδη πολύ πεσμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2008 καθώς τον 9ο μήνα του 2009 διατέθηκαν περίπου 11.900 αυτοκίνητα ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2008 πουλήθηκαν σχεδόν 19.000 νέα ΙΧ. Αν λοιπόν τα αποτελέσματα του 2010 συγκριθούν με τα αντίστοιχα του 2008 η πτώση που καταγράφει η αγορά ανέρχεται σε 65%.
Η κατάρρευση των πωλήσεων τον Σεπτέμβριο, η οποία αναμένεται να διατηρηθεί και τους επόμενους μήνες αν δεν ληφθούν μέτρα στήριξης θα αποτελέσει ουσιαστικά το τέλος για χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου, κάποιους εισαγωγείς αλλά και χιλιάδες εργαζομένους. Οσον αφορά στα αναλυτικά αποτελέσματα του πρώτου 15ημέρου του Σεπτεμβρίου στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Opel με 294 πωλήσεις νέων ΙΧ, η Toyota με 282, η VW με 248, η Hyundai με 227 και η Ford με 193 πωλήσεις οχημάτων.
Ωστόσο, ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει και στις εταιρείες που στο πρώτο 15νθήμερο κατάφεραν να έχουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι και μάλιστα με ένα εντυπωσιακό ποσοστό ανόδου. Ειδικότερα, η BMW σημείωσε αύξηση 65,7%, η Citroen 55,6%, η Hyundai 24% και η Daihatsu 24% τη στιγμή που το ποσοστό πτώσης των υπολοίπων εταιρειών κυμαίνονταν από 10,9 έως και 100%.
Πάντως, όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς στην ?Η?, το πρώτο 15ήμερο του Σεπτεμβρίου υπάρχουν οι παραδοσιακοί πελάτες που αφορούν στους νέους φοιτητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας τους οποίους οι γονείς ανταμείβουν για την επιτυχία τους με κάποιο νέο ή μεταχειρισμένο ΙΧ...
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=60419147
No comments:
Post a Comment