Κατά 7% μειώθηκε ο κυκλοφοριακός όγκος στην Αττική Οδό, κατά το επτάμηνο του 2010, όπως ανέφεραν οι επικεφαλής του ομίλου Ελλάκτωρ, του βασικού μετόχου και διαχειριστή του αυτοκινητοδρόμου, στο πλαίσιο της χθεσινής τηλεδιάσκεψης, η οποία πραγματοποιήθηκε με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
εξαμήνου.
Κατά τους επτά μήνες δηλαδή η κυκλοφορία στην οδική αρτηρία μειώθηκε περαιτέρω, σε σχέση με το πρώτο πεντάμηνο, οπότε, όπως είχε αναφέρει η διοίκηση του ομίλου, το ποσοστό όσων δεν επέλεξαν την Αττική Οδό για τις μετακινήσεις τους ήταν 6%.
Σε επίπεδο μεγεθών, η διοίκηση του ομίλου προέβλεψε ότι ο τζίρος από την κατασκευαστική δραστηριότητα θα διαμορφωθεί στο 1,3 δισ. ευρώ για το σύνολο της χρήσης. Αντίστοιχα, το περιθώριο κέρδους του κατασκευαστικού τομέα, κατά τους επικεφαλής της Ελλάκτωρ, υπολογίζεται ότι θα αγγίξει το 3%, ενώ το περιθώριο στην Αττική Οδό διαμορφώθηκε, κατά το εξάμηνο, στο 41%.
Όσον αφορά τα έργα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, οι επικεφαλής του ομίλου σημείωσαν ότι εντός του έτους αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 31 MW, ενώ σήμερα βρίσκονται σε λειτουργία 86 MW.
Παράλληλα, ο όμιλος έχει υπό κατασκευή αιολικά πάρκα ισχύος 147 MW, ενώ το ανεκτέλεστο υπόλοιπο διαμορφώθηκε κατά το εξάμηνο του 2010 στα 2,8 δισ. ευρώ.
Επίσης, κατά το πρώτο εξάμηνο, ο όμιλος εμφάνισε μείωση του κύκλου εργασιών κατά 24,8%, κυρίως, όπως αναφέρουν οι αναλυτές της Euroxx Research, εξαιτίας της υποχώρησης των μεγεθών των κλάδων των κατασκευών, των παραχωρήσεων και του περιβάλλοντος.
Από την άλλη, ενίσχυση κατά 161,9% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών στον τομέα των αιολικών πάρκων, παρότι η εγκαταστημένη ισχύς είναι σχετικά μικρή, ήτοι 88MW (από 55MW), όπως αναφέρει η Euroxx.
Αναφορικά με τον βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο δανεισμό, ανήλθε κατά το εξάμηνο στο 1,8 δισ. ευρώ έναντι 1,7 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και αποδίδεται από τους αναλυτές στις αυξημένες κεφαλαιουχικές ανάγκες του ομίλου.
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1038687
__________________________________
Και που να είχαμε στοιχεία για τις ταχύτητες που αναπτύσσονται στην Αοδό...
Εκεί θα είμαστε στο -20-30%...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment