Απροσδόκητη πτώση για δεύτερο μήνα κατέγραψαν οι πωλήσεις λιανικής στη Γερμανία τον Ιούλιο, με τα στοιχεία να υποδηλώνουν πως η αύξηση των προσλήψεων δεν μπορεί να ενισχύσει ακόμη την καταναλωτική ζήτηση.
Οι πωλήσεις, προσαρμοσμένες για εποχικές αλλαγές και τον πληθωρισμό, υποχώρησαν 0,3% σε σχέση με τον Ιούνιο, όταν είχε επίσης υποχωρήσει 0,3%.
Οι εκτιμήσεις των οικονομολόγων έκαναν λόγο για αύξηση 0,5%.
«Η υποχώρηση θα πρέπει να αποδοθεί στη μεταβλητότητα των αριθμών. Υπήρξαν τόσο καλά νέα από το καταναλωτικό μέτωπο στη Γερμανία, και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί για κάποιους μήνες ακόμη», σχολιάζει ο Ken Wattret, επικεφαλής οικονομολόγος της BNP Paribas.
Η ανεργία στη Γερμανία υποχώρησε για 14ο μήνα τον Αύγουστο καθώς οι εταιρείες αύξησαν την παραγωγή. Οι εργοδότες αυξάνουν τις προσλήψεις καθώς η οδηγούμενη από την Ασία παγκόσμια ανάκαμψη, δίνει ώθηση στις παραγγελίες για εξαγωγές.
Την ίδια στιγμή, η γερμανική επιχειρηματική εμπιστοσύνη εκτινάχθηκε στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών ετών τον προηγούμενο μήνα, ενώ και η εμπιστοσύνη των νοικοκυριών, σύμφωνα με το μηνιαίο δείκτη της Gfk, σημείωσε άνοδο.
http://www.capital.gr/News.asp?id=1038713
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment