Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για το ενδεχόμενο διάσπασης της ευρωζώνης, σύμφωνα με έρευνα των Financial Times και σειρά συνεντεύξεων σε επικεφαλής μεγάλων εταιριών.
«Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε τι μπορεί να σημαίνει η διάσπαση δηλώνει ο Andre Morgan πρόεδρος της Diageo Europe και συμπληρώνει «εάν υπάρξει κάποια μεγαλύτερη αλλαγή αναφορικά με το ευρώ, τότε θα είμαστε σε μία συνολικά διαφορετική κατάσταση. Στις χώρες που θα βγουν από το ευρώ, θα υπάρξει μαζική υποτίμηση που θα καταστήσει τα εισαγόμενα προϊόντα πολύ ακριβά»
«Έχουμε κάνει την πρώτη πρόχειρη ανάλυση για τις επιπτώσεις από το να μην είναι το ευρώ το νόμισμα της Πορτογαλίας» δηλώνει ο Jurgen Dieter Hoffmann, οικονομικός διευθυντής της Volkswagen Autoeuropa, του πορτογαλικού βραχίονα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και συμπλήρωσε: «το συμπέρασμα είναι πως συνολικά ο αντίκτυπος δεν θα ήταν τόσο αρνητικός για την εταιρεία μας, καθώς κυρίως εξάγουμε και ανήκουμε σε έναν παγκόσμιο όμιλο».
Αυτοκινητοβιομηχανίες, ενεργειακοί όμιλοι., εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων και άλλες πολυεθνικές φροντίζουν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο τοποθετώντας ρευστά διαθέσιμα σε ασφαλείς επενδύσεις και ελέγχοντας τις μη απαραίτητες δαπάνες. Η Siemens έχει μάλιστα δημιουργήσει τη δική της τράπεζα ώστε να καταθέτει τη ρευστότητά της απευθείας στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Ορισμένες άλλες πολυεθνικές αναζητούν νομικές συμβουλές για τις επιπτώσεις της διάσπασης της ευρωζώνης ως προς τα διασυνοριακά εμπορικά συμβόλαια και τις δανειακές συμβάσεις.
«Οι άνθρωποι της αγοράς προεξοφλούν ολοένα και περισσότερο το σενάριο της διάσπασης» δηλώνει και ο Jean Pisani-Ferry, διευθυντής του ινστιτούτου Bruegel
http://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/669037/ArticleNewsWorld.aspx
___________________________________
δεν τους αμφισβητώ, η αγορά σήμερα λέει διάσπαση
όμως νομίζω ότι κάπου εκεί βρίσκει χώρο η Γερμανία
«Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε τι μπορεί να σημαίνει η διάσπαση δηλώνει ο Andre Morgan πρόεδρος της Diageo Europe και συμπληρώνει «εάν υπάρξει κάποια μεγαλύτερη αλλαγή αναφορικά με το ευρώ, τότε θα είμαστε σε μία συνολικά διαφορετική κατάσταση. Στις χώρες που θα βγουν από το ευρώ, θα υπάρξει μαζική υποτίμηση που θα καταστήσει τα εισαγόμενα προϊόντα πολύ ακριβά»
«Έχουμε κάνει την πρώτη πρόχειρη ανάλυση για τις επιπτώσεις από το να μην είναι το ευρώ το νόμισμα της Πορτογαλίας» δηλώνει ο Jurgen Dieter Hoffmann, οικονομικός διευθυντής της Volkswagen Autoeuropa, του πορτογαλικού βραχίονα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και συμπλήρωσε: «το συμπέρασμα είναι πως συνολικά ο αντίκτυπος δεν θα ήταν τόσο αρνητικός για την εταιρεία μας, καθώς κυρίως εξάγουμε και ανήκουμε σε έναν παγκόσμιο όμιλο».
Αυτοκινητοβιομηχανίες, ενεργειακοί όμιλοι., εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων και άλλες πολυεθνικές φροντίζουν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο τοποθετώντας ρευστά διαθέσιμα σε ασφαλείς επενδύσεις και ελέγχοντας τις μη απαραίτητες δαπάνες. Η Siemens έχει μάλιστα δημιουργήσει τη δική της τράπεζα ώστε να καταθέτει τη ρευστότητά της απευθείας στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Ορισμένες άλλες πολυεθνικές αναζητούν νομικές συμβουλές για τις επιπτώσεις της διάσπασης της ευρωζώνης ως προς τα διασυνοριακά εμπορικά συμβόλαια και τις δανειακές συμβάσεις.
«Οι άνθρωποι της αγοράς προεξοφλούν ολοένα και περισσότερο το σενάριο της διάσπασης» δηλώνει και ο Jean Pisani-Ferry, διευθυντής του ινστιτούτου Bruegel
http://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/669037/ArticleNewsWorld.aspx
___________________________________
δεν τους αμφισβητώ, η αγορά σήμερα λέει διάσπαση
όμως νομίζω ότι κάπου εκεί βρίσκει χώρο η Γερμανία
No comments:
Post a Comment