Τους τελευταίους μήνες έχει επισημανθεί η σημασία διάφορων δεικτών (από τους πάρα πολλούς αμερικάνικους) και σίγουρα προεξέχει η σημασία της ανεργίας, την οποία θα επιδείξω προσεχώς.
Όμως, λόγω της εκλογής, θα πρέπει να έχουμε υπόψη κάποιους δείκτες που σχετίζονται με την ψυχολογία των "πρώτων 100 ημερών".
Επικεντρώνομαι στους δείκτες καταναλωτικής εμπιστοσύνης
α. του Conference Board
β. των Reuters/University of Michigan
Και οι δύο μόλις ανέκαμψαν λίγο από τα ιστορικά χαμηλά τους.
Τέλος, οι δείκτες αυτοί θεωρητικά ακολουθούν, δεν προπορεύονται, οπότε ενδεχόμενη περαιτέρω ανάκαμψη θα είναι ενδεικτική.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment