Σε όλο και πιο δύσκολη θέση περιέρχεται το σύνολο του κατασκευαστικού κλάδου, τουλάχιστον για όσο διάστημα διατηρείται η αδράνεια της κυβέρνησης ως προς την απεμπλοκή και την επανέναρξη των εργασιών στους μεγάλους οδικούς άξονες, που εκτελούνται με συμβάσεις παραχώρησης, αλλά και όσο δεν βρίσκεται λύση στο ζήτημα της αποπληρωμής των οφειλών του Δημοσίου, που ξεπερνούν τα 2 δισ. ευρώ και σε συνδυασμό με την άρνηση των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν τις εταιρείες, έχει προκαλέσει «ασφυξία» στην πλειοψηφία των εταιρειών του κλάδου. Πάντως, το ζήτημα των μεγάλων οδικών αξόνων αποδεικνύεται ιδιαίτερα κρίσιμο και για την οικονομία των περιοχών απ’ όπου αυτοί διέρχονται, πέραν των συνεπειών που υφίστανται οι εταιρείες.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_22/09/2011_456808
___________________________________
Εδώ έχουμε μια τραγική εικόνα.
Το κράτος πούλησε έναν αυτοκινητόδρομο σε εργολάβο, με αντίτιμο σε χρήματα αλλά και σε είδος, να φτιαχτεί ο δρόμος.
Ο νεός ιδιοκτήτης είτε έβαλε διόδια είτε αύξησε τις τιμές των διοδίων, πριν φτιάξει το δρόμο.
Όμως, το έργο σταμάτησε (δες παραπάνω), πληρώνονται όμως τα αυξημένα διόδια.
Εκπληκτική μόντα - ελλαδική.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_22/09/2011_456808
___________________________________
Εδώ έχουμε μια τραγική εικόνα.
Το κράτος πούλησε έναν αυτοκινητόδρομο σε εργολάβο, με αντίτιμο σε χρήματα αλλά και σε είδος, να φτιαχτεί ο δρόμος.
Ο νεός ιδιοκτήτης είτε έβαλε διόδια είτε αύξησε τις τιμές των διοδίων, πριν φτιάξει το δρόμο.
Όμως, το έργο σταμάτησε (δες παραπάνω), πληρώνονται όμως τα αυξημένα διόδια.
Εκπληκτική μόντα - ελλαδική.
No comments:
Post a Comment