8.3.12

Αποσκίρτησε ο υφυπουργός Πετρελαίου της Συρίας

Την «αποσκίρτησή» του από την κυβέρνηση Assad ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πετρελαίου της Συρίας. Ο Abdo Hussameldin είναι ο πιο υψηλόβαθμος πολιτικός αξιωματούχος που εγκαταλείπει την κυβέρνηση του Σύρου προέδρου Bashar al-Assad μετά το ξέσπασμα της εξέγερσης εναντίον του, πριν από έναν χρόνο, που σύμφωνα με τον ΟΗΕ έχει στοιχίζει τη ζωή σε 7.500 ανθρώπους.

«Εγώ, ο Abdo Hussameldin, υφυπουργός Πετρελαίου και φυσικών πόρων στη Συρία, ανακοινώνω την αποσκίρτησή μου από το καθεστώς, την παραίτησή μου από τη θέση μου και από το κόμμα Μπάαθ» αναφέρει ο ίδιος σε βίντεο που ανάρτησε στον ιστότοπο You Tube. «Ενώνω τις δυνάμεις μου με την επανάσταση αξιοπρεπών ανθρώπων» συμπληρώνει.

Στο ίδιο βίντεο αναφέρει ότι βρίσκεται στην κυβέρνηση της Δαμασκού επί 33 έτη και πως δεν θέλει να τερματίσει την καριέρα του «υπηρετώντας τα εγκλήματα του καθεστώτος». «Προτιμώ να κάνω αυτό που είναι σωστό, αν και γνωρίζω ότι αυτό το καθεστώς θα κάψει το σπίτι μου και θα καταδιώξει την οικογένειά μου».

http://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/683943/ArticleNewsWorld.aspx

No comments: