Κατά 15% εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μέσω διαδικτύου σε αυτή την περίοδο των εορτών, κυρίως εξαιτίας του «επιθετικού» marketing από τις εταιρείες λιανικής που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο.
Οι online πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 36,4 δισ. δολάρια στο διάστημα από τις 31 Οκτωβρίου μέχρι τις 22 Δεκεμβρίου, σε σχέση με τα 31,5 δισ. δολάρια στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Οι πωλήσεις ρούχων μέσω διαδικτύου εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση (26%), ενώ αυτές των ηλεκτρονικών σημείωσαν άνοδο 12%Α.
Οι ημερήσιες online πωλήσεις υπερέβησαν τα 1 δισ. δολάρια έξι ημέρες αυτή την περίοδο, αντί των τριών πέρυσι.
Οι online πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 36,4 δισ. δολάρια στο διάστημα από τις 31 Οκτωβρίου μέχρι τις 22 Δεκεμβρίου, σε σχέση με τα 31,5 δισ. δολάρια στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Οι πωλήσεις ρούχων μέσω διαδικτύου εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση (26%), ενώ αυτές των ηλεκτρονικών σημείωσαν άνοδο 12%Α.
Οι ημερήσιες online πωλήσεις υπερέβησαν τα 1 δισ. δολάρια έξι ημέρες αυτή την περίοδο, αντί των τριών πέρυσι.
http://www.capital.gr/news.asp?id=1107658
No comments:
Post a Comment