Με ζημίες 200,5 εκατ. ευρώ σε ενοποιημένη βάση έναντι κερδών 49,2 εκατ. ευρώ το 2009 έκλεισε το 2010 για τον όμιλο της Vivartia, ενώ σε επίπεδο μητρικής εταιρείας οι ζημιές μειώθηκαν από 26,12 εκατ. ευρώ το 2009 σε 19,69 εκατ. ευρώ το 2010. Μείωση 6% παρατηρείται και στον κύκλο εργασιών από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, καθώς από 890 εκατ. ευρώ το 2009, υποχώρησε στα 837,3 εκατ. ευρώ το 2009.
Στον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών οι πωλήσεις της ΔΕΛΤΑ μειώθηκαν κατά 7,5% το 2010 σε σχέση με το 2009, ενώ 5,3% είναι η μείωση των πωλήσεων σε όγκο. Καθοριστικό ρόλο στην αρνητική εξέλιξη διαδραματίζει, σύμφωνα με τη Vivartia, αφενός η μείωση των τιμών γάλακτος ολόκληρο το 2010 που εφήρμοσε η εταιρεία και αφετέρου η σημαντική αύξηση, κατά 14,9% σε όγκο, των προϊόντων γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία πλέον κατέχουν μερίδιο 9% στο σύνολο της σχετικής αγοράς.
Πτωτική πορεία ακολούθησε και η κατηγορία των χυμών στο σύνολο της αγοράς με τον όγκο πωλήσεων να μειώνεται κατά 7%, ενώ σύμφωνα με τη Vivartia τα περισσότερα από τα νέα προϊόντα δεν έχουν καταφέρει να αναθερμάνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να κερδίσουν σημαντικά μερίδια.
Μείωση, κατά 10,3% σε σχέση με το 2009, σημείωσε και ο κύκλος εργασιών στον κλάδο υπηρεσιών εστίασης και ψυχαγωγίας σε όλες τις εταιρείες του ομίλου, ενώ μικρότερη, 2,1%, ήταν η υποχώρηση των πωλήσεων στον κλάδο κατεψυγμένων τροφίμων.
Για το 2011 η Vivartia προβλέπει συνέχιση των δυσμενών οικονομικών συνθηκών στις βασικές αγορές όπου δραστηριοποιείται και θα επικεντρωθεί στη μείωση του λειτουργικού κόστους.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_31/03/2011_437497
Στον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών οι πωλήσεις της ΔΕΛΤΑ μειώθηκαν κατά 7,5% το 2010 σε σχέση με το 2009, ενώ 5,3% είναι η μείωση των πωλήσεων σε όγκο. Καθοριστικό ρόλο στην αρνητική εξέλιξη διαδραματίζει, σύμφωνα με τη Vivartia, αφενός η μείωση των τιμών γάλακτος ολόκληρο το 2010 που εφήρμοσε η εταιρεία και αφετέρου η σημαντική αύξηση, κατά 14,9% σε όγκο, των προϊόντων γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία πλέον κατέχουν μερίδιο 9% στο σύνολο της σχετικής αγοράς.
Πτωτική πορεία ακολούθησε και η κατηγορία των χυμών στο σύνολο της αγοράς με τον όγκο πωλήσεων να μειώνεται κατά 7%, ενώ σύμφωνα με τη Vivartia τα περισσότερα από τα νέα προϊόντα δεν έχουν καταφέρει να αναθερμάνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να κερδίσουν σημαντικά μερίδια.
Μείωση, κατά 10,3% σε σχέση με το 2009, σημείωσε και ο κύκλος εργασιών στον κλάδο υπηρεσιών εστίασης και ψυχαγωγίας σε όλες τις εταιρείες του ομίλου, ενώ μικρότερη, 2,1%, ήταν η υποχώρηση των πωλήσεων στον κλάδο κατεψυγμένων τροφίμων.
Για το 2011 η Vivartia προβλέπει συνέχιση των δυσμενών οικονομικών συνθηκών στις βασικές αγορές όπου δραστηριοποιείται και θα επικεντρωθεί στη μείωση του λειτουργικού κόστους.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_31/03/2011_437497
No comments:
Post a Comment