Το ενδιαφέρον της για την απόκτηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς
επιβεβαίωσε η Cosco για πρώτη φορά δημοσίως. Το έπραξε με δηλώσεις του ο
Τάσος Βαμβακίδης, εμπορικός διευθυντής της θυγατρική της Piraeus
Container Terminal (PCT) στο πλαίσιο της χθεσινής πρώτης ημέρας του
συνεδρίου του Εconomist, «17th Roundtable with the Government of
Greece-Overcoming Stagnation-Re-Igniting Greeces Potential».
Όπως τόνισε η Cosco ενδιαφέρεται για το λιμάνι του Πειραιά και θεωρεί ως καλύτερη μέθοδο για να ευνοηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη, την πώληση των μετοχών του ΟΛΠ. Στη συνέχεια επεσήμανε ότι η PCT προχωρά σε νέες επενδύσεις, πέρα από αυτά που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης γιατί μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό από άλλα λιμάνια όπως της Τουρκίας.
Στόχος των Κινέζων είναι να συνεχίσουν τις επενδύσεις έως ότου ο Πειραιάς καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης.
Το 2012, από κοινού ΟΛΠ και ΣΕΠ έσπασαν το ρεκόρ όλων των εποχών στη διακίνηση containers και, από τα 1,650 εκατ. teu που έπιασε το 2011, έφτασε το 2012 τα 2,7 εκατ. teu. Στα 2,1 εκατ. teu της Cosco θα πρέπει να προστεθούν τα 625.914 teu του ΟΛΠ (αύξηση 27,5% σε σχέση με το 2011). Μάλιστα, αντίθετα με τις μέτριες προοπτικές που έχουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και για το 2013, λόγω της κρίσης που μαστίζει τη γηραιά ήπειρο, το λιμάνι του Πειραιά φαίνεται ότι θα κάνει νέο ρεκόρ, αφού μόνο η Cosco έχει θέσει ως στόχο να φθάσει τα 2,5 εκατ. teu. Κυρίαρχο ρόλο στη νέα αύξηση της διακίνησης containers για το 2013 για τη ΣΕΠ είναι η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των επενδύσεων στο νέο προβλήτα ΙΙΙ.
Όπως τόνισε η Cosco ενδιαφέρεται για το λιμάνι του Πειραιά και θεωρεί ως καλύτερη μέθοδο για να ευνοηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη, την πώληση των μετοχών του ΟΛΠ. Στη συνέχεια επεσήμανε ότι η PCT προχωρά σε νέες επενδύσεις, πέρα από αυτά που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης γιατί μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό από άλλα λιμάνια όπως της Τουρκίας.
Στόχος των Κινέζων είναι να συνεχίσουν τις επενδύσεις έως ότου ο Πειραιάς καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης.
Το 2012, από κοινού ΟΛΠ και ΣΕΠ έσπασαν το ρεκόρ όλων των εποχών στη διακίνηση containers και, από τα 1,650 εκατ. teu που έπιασε το 2011, έφτασε το 2012 τα 2,7 εκατ. teu. Στα 2,1 εκατ. teu της Cosco θα πρέπει να προστεθούν τα 625.914 teu του ΟΛΠ (αύξηση 27,5% σε σχέση με το 2011). Μάλιστα, αντίθετα με τις μέτριες προοπτικές που έχουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και για το 2013, λόγω της κρίσης που μαστίζει τη γηραιά ήπειρο, το λιμάνι του Πειραιά φαίνεται ότι θα κάνει νέο ρεκόρ, αφού μόνο η Cosco έχει θέσει ως στόχο να φθάσει τα 2,5 εκατ. teu. Κυρίαρχο ρόλο στη νέα αύξηση της διακίνησης containers για το 2013 για τη ΣΕΠ είναι η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των επενδύσεων στο νέο προβλήτα ΙΙΙ.
No comments:
Post a Comment